Neexistuje snad nikdo, komu by se ve spojení s vánočními svátky nevybavila reklama na Kofolu se zlatým prasátkem. Hlášku „Nene, já nemusím, já už ho vidím“ si pamatujeme snad všichni. Legendární spot se od čtvrtku začal objevovat na televizních obrazovkách už podevatenácté. Jak ale malá kudrnatá holčička, kterou si zahrála Sandra Flemrová, vypadá dnes?

Když v roce 2003 Kofola poprvé vánoční reklamu odvysílala, nikoho zřejmě ani ve snu nenapadlo, jaká legenda se z ní stane. Kdo by ten příběh neznal. Tatínek v podání herce Josefa Poláška vezme svou malou dcerku do lesa uříznout vánoční stromeček. Holčičce vysvětluje, co musí udělat, aby viděla zlaté prasátko. Jak to dopadne, už asi každý víte. Česko se tehdy do kudrnaté holčičky prakticky zamilovalo, lidé ji dokonce zastavovali na ulici a chtěli se s ní vyfotit. Dnes už je ze Sandry pochopitelně dospělá dáma.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Sandra Flemrová (@_sandraflemrova)


„Když vydržíš až do večera nepapat, tak uvidíš zlaté prasátko“ zazní před Vánoci z televizních obrazovek i letos. S legendární reklamou se můžeme setkávat už od 4. listopadu. „Letos začínáme kampaň o něco dříve, abychom dali fanouškům Kofoly včas vědět o nové kolekci kofolích dárků,“ prozradila manažerka značky Kofola Ľubica Mieresov.

Firma letos společně s českou značkou Fusakle vytvořila speciální kolekci ponožek, šál a čepic. „Chtěli jsme všem našim fanouškům poděkovat za věrnost a přinést jim k našemu společnému výročí malý dárek. Vždyť bez jejich přízně bychom naše zlaté prasátko nepouštěli na obrazovky zas a znovu,“ vysvětlila Ľubica Mieresov.

Celý výtěžek z prodeje speciální edice vánočních „Kofoměkkoušů“ poputuje na podporu výrobců textilu, oblečení a obuvi, sdružených v iniciativě Obleč sa doma. „Už teď můžeme prozradit, že máme v plánu celý výtěžek investovat zpátky a vytvořit tak další příležitosti pro lokální podnikatele. Místo oslovování zahraničních výrobců se chceme i do budoucna spojovat s místními tvůrci,“ uzavřela manažerka.